Tjabba, tjena, hallå!

Tjenare! Annapalaa i hörnet här!

Jag hade tänkt mig att denna bloggen skulle bli fett seriös och allt skulle gå i tur och ordning. Men nu bryter jag det mönstret jag kanske själv skapat i min lilla skalle!?

MLi & jag ska ju göra en presentation på oss själva vilket blir svårt, när vi har 45 min med bil som mellanrum. Ses oftast bara i skolan men när projeket drar igång så ska vi vara hos varandra 1 gång i veckan! Detta löser vi galant! Tänkte att någon dag nu eller kanske redan ikväll att jag skriver en presentation om mig själv och lägger in en bild så ni ser vilken rödtott som är rödast! (Mohaha) Sen kan ju MLi göra det efteråt. Efter det någon gång kan vi komma med värsta feta presentationen om oss tillsammans och om vårat projekt. How sounds that?

Kan ju berätta för alla glada hurtbullar som mig, att igår såg min träning ut såhär:

- 15 min powerwalk
- Gymmade igenom: lår, vad, rygg, mage, arm. (Inprincip hela kroppen kanske man kan säga?)
- 60 min BodyJam (Med mycket krånglig koreografi)

Eftersom jag blivit en sådan hurtbulle så går jag av vid Järnvägsstationen här i orten jag bor och går hem, det är en bit på 1,4 km!! Då lär jag ju gått några kilometer de senaste dagarna!

Idag styr jag upp dagen som så när vi nu är lediga, äta en grundlig och stor frukost. Vilket är viktigt trots att jag är en fuskare, men när projektet drar igång den 1 oktober blir det ändring på det vill jag lova! De sägs ju att de med lägre BMI äter alla måltider på dagen + måltid. Ska ta reda på mer om det senare tror jag. Sedan ska jag ut och gå, går troligen till bussen just för att jag ska in till stan och pumpa lite. Får se om det är något roligt pass så kanske jag hoppar in på det också!

Vart jag tränar och allt såntdär skriver jag med i min presentation senare. Men ni får ha de så bra så ses vi när vi ses och hörs när vi hörs. Hemlig plats, hemlig ort! Som en annan rödhårig vän brukar säga!

/ Annapalaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0