Det stora andetaget innan man dyker i

Hej!
MLi här. Eller Emelie som jag heter. Det är då jag som ska försöka gå på Viktväktarnas förhållningssätt och recept på mat. Det är inte lång tid kvar nu utan vi börjar ju faktiskt på torsdag. Lite nervöst är det faktiskt. Men att man är lite nervös för något är väl bara ett positivt tecken, eller vad brukar man säga?
Det jag nu har gjort för er som undrar är att jag har kollat runt här på world wide web de senaste veckorna efter recept och olika rätter som jag ska kunna tvinga på min familj under de närmaste två månaderna. Och jag är glatt överraskad måste jag säga. Inte visste jag att det skulle finnas så mycket som verkar gott att äta.
Jag och Anna, vi ska väl förhoppningsvis kunna ta lite foton på oss själva i morgon och sedan börja skriva en varsin presentation om oss själva, individuellt.
Ciao,
MLi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0