Vad händer egentligen?

Hej!

Det direkt jag känner med Viktväktarna som är negativt är att jag inte har någon energi kvar. Eftersom det är kalorierna (energin) och fettet jag drar ner på med den här formen av omställning av mat så är det klart det borde kännas. Men jag trodde aldrig det skulle vara så här. Galet!

I morgon så är det pizzakväll med laget också. Vi ska tydligen prata och grejer, rätt naturligt va? Jag och pappa skojade lite i bilen om att om jag svälter hela dagen så får jag ju faktiskt äta en pizza sen på kvällen eftersom jag inte då överskrider poängen på 20 som jag ska hålla. ALDRIG I LIVET att jag någonsin skulle svälta mig. Skulle aldrig falla mig in. Aldrig.

Ska väl snart göra mig lite kvällsmat. Surdegsbröd på 1.1 poäng blir det ikväll.

Ciao,
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0