Utan MLi, ingen riktig skoldag!

Hello everybody!

Får ursäkta mig igen för att jag igår lovade att skriva in GI bröds recept åt er. Men ni ska bara veta vad omställningen gör med mig. Såg ut som en Zombie, minns inte saker vi såg på en film en lektion och ja, jag var helt borta alltså. Min handledare, även lärare, Lena tyckte jag såg riktigt borta ut igår. Tur att hon peppar iaf, hade vi inte fått pepparn som vi nu får så hade vi nog varit nere i träsket och trampat.

För övrigt, har fler än 1 recept på GI bröd, NIIIIIIIICE! :D

MLi är sjuk idag vilket är synd och tråkigt. Är inte Erica eller MLi i skolan så är de ingen riktig skoldag, menmen. Krya på dig där hemma i sänghalmen! Hälsa dina hermeliner eller vad de där "röttera" hette! ;)

Det är väldigt svårt att äta GI i skolan när man inte vet vad allting innehåller. De har ju börjat sätta upp lite lappar om självaste huvudrätterna, men innehållet i självaste fisken då? Alltså, den panerade fisken vi har i skolan är liksom ihoptryckt om man tar bort självaste paneringen, inte så fresht! Valde att inte äta det idag pga att det ser inte bra ut och för att jag inte vet vad det innehåller.

Nu ska jag inte tjata ut på saker och ting, men det blev en grönsakstallrik med keso & lite kålsoppa. Åt mindre än vad jag brukar för jag blev så mätt. Det blir lite resultat nu! ;)

/ annapalaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0