Redan omställning?!

Tjabba, tjena!

Ja, alltså jag är grymt förvånad om det nu så är fallet.. Jag känner redan av omställningen! Har varit surpeck hela dagen och då har vi många vittnen till detta! Taggarna har stått utåt, ändå har jag inte kännt mig så grumpy? Nu vet jag inte om det är såhär, men MLi sa att hon också kännt av redan. Går det verkligen såhär fort alltså?

Enda jag märkt av idag är att jag har haft huvudvärk. Sedan när jag gick och handlade med mamma var jag så hungrig att jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Mat överallt, de bjöds på yoghurt och någon yoghurtglass som jag inte får äta. Nu kan jag förstå mig på dom som inte får äta vad som helst när det är reklam överallt på alla varor, hjälp! Jag kände mig så hjälplös där ett tag, precis som att jag inte fick äta något alls. Sedan värkte det i magen på mig. Jag vet inte om detta är omställning efter en dag bara eller om det är något som är fel just for the moment?

Har åkt på snuva nu så hjärnan kollapsar snart, haha! Nu väntar sängen. Det är en dag imorn och då ska jag till Grebbestad. Då får ni kort på maten vi ska äta och tips på något ni kan ha som snacks till en bra film!
Godnatt på er!


/ annapalaa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0