Praktik!

Hello!

ja, jag får ursäkta för dålig update men praktiken är i fullgång. Är på Deje Simhall och badar hela dagarna. NEJDA! Jag är med på simskolorna och kollar ph värde i vattnet osv. Skit roligt! Hoppas på att få jobb där efter praktiken minsann!

Äter ju som sagt GI och det tar kål på mig. Många förstår nog inte detta med att psykiskt ge sig in på sådana här saker. Det står t.o.m på GImetodens hemsida att man ska vara psykiskt förberedd elelr iaf vara med på vad som komma skall. Antar att jag var så pepp att ha det som projekt att jag bara tänkte "Jag pallar allt!". Så var ju nu inte fallet. Jag är grinig och det är ju bevisat i skolan. Lättare för att falla i gråt. Ja, ni kan ju tänka er världens värsta mensdag? Killar ni kan ju iaf försöka tänka er in i situationen. Allt känns liksom bara jobbigt, tänk så! ;)

Jag känner mig totalt fängslad. Kan inte äta någonting känns det som. På min praktik har dom sådana där mumsigt krispiga snacks som vi alltid tog innan vi gick hem när vi var små. Tror ni jag blev sugen när den var på och det luktade bara SNACKS ÖVER HELA RECEPTIONEN?! Förstår INTE hur dom klarar av det, antar att man tröttnar efter ett tag. Aja, känner mig som en liten hund i en bur. Usch.

Blir lite dålig update nu under veckorna för vi har praktik men vi ska göra så gott vi kan för att underhålla och sätta fakta. Kan meddela folket att designen är på gång nu. Jag har fixat header och nu väntar vi bara på hela paketet. Någon gång under veckan skulle våran designer försöka bli klar. Bloggen kommer bli lite mer lattjo och rolig. Det är skit roligt med sådana här spotana saker som t ex projekt genom att äta. Det är jobbigt, men det är värt det kan jag lova!

Men nu väntar min praktik, vi hörs kanske senare!

/ annapalaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0