Praktik is the thing!

Hello soffpotatis och rishögar!

Nu sitter jag på min praktik och skriver direkt härifrån, just för att ni ska känna er uppdaterade och för att min ork kan vara borta sedan som den brukar vara när jag kommer hem.

Morsan har syjunta hemma så man kan ju undra hur mycket mat det är hemma när jag kommit hem, allt eller inget? Jag är iaf sugen på kålpudding men tror knappast att tanterna vill ha det? Vad jag fattade så blev det nog en del smörgåsar och mycket the och mycket kaffe. Låter som värsta smörgås kalaset eller något ju. Att dom inte har syjunta på morgon egentligen med tanke på att dom äter frukost på kvällen? Eller har jag fel? Jag skulle iaf vilja ha smörgås och the till frukost, inte kvällsmat.

Nu ska Anna tvätta solarier och tänka på att tiden ska gå fort. Vi hörs kanske senare annars nästa gång! :)

/ annapalaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0