Omställning!

Hej, Emelie här!


Nu är första dagen med Viktväktarna avklarad och det har haft både sina positiva och negativa sidor. Frukosten var lätt att fixa. I morse så blev det ett glas med yoghurt, lätt naturligt vis med några äppelbitar. Slängde även i mig ett knäckebröd, keson var slut och det blev lite stressigt i slutet.


Lunchen bestod av en härlig vegetarisk lunch, eftersom jag inte var säker på hur mycket pannkakor jag kunde äta så tog jag det säkra före det osäkra. Men mätt blev jag och nöjd vart jag också.


Som ni nu kanske har hängt med om ni kan det här med points räknande så hittills så har jag inte kommit upp i så mycket point. Och jag ska äta mellan 16-20 points. Men det blir bättre. Lite dålig koll av mig själv och på grund av att jag inte uppdaterat min familj om middagen så fick jag i mig lite makaroner och köttbullar. Och med den rätten så kom jag in på rätt poäng igen.


Som kvällsmat så tog jag ett knäckebröd med keso och kryddade med lite örtsalt. Mums! Det satt verkligen hur bra som helst i magen!
Under dagen har jag även ätit tre äpplen och de har hjälpt mig känns det som.


Ciao,
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0