KÄMPIGT...

Tja..

Ja, det är grymt kämpigt nu. Jag saknar allt jag inte får äta. Den stekta potatisen, jasminriset, spagettin till köttfärssåsen, brödet som alltid sitter fint till frukost, frukten som bara kan göra en glad. Saknar till och med alla feta och onyttiga saker. Burger King, Max, Pizza, Sub Way, Godis, Chips, Dricka... YOU NAME IT!

Jag har lärt mig att undvika saker genom att bara lukta och inte smaka. Då får jag en tankeställare när jag luktar "jag är inte så värst sugen!", vilket funkar jätte bra för mig! När man vet att man INTE får saker så gör man oftast det motsatta, jag känner mig ruskigt stark som klarat mig men jag är grymt deppig för jag vill ha all mat jag ser.

Föreställer mig hela tiden vad det första jag ska äta när detta är över. Nej, jag kommer inte MOLÄTE (proppa i mig) en massa onyttigt, men gud vad jag kommer njuta den första måltiden. Det är så mycket onyttigt gott som jag vill ha men när detta är över kanske mitt behov är borta och jag kanske mår bättre än vad jag gör nu, vi får se...

Hade det inte varit för mamma, så hade jag nog fuskat till mig frukt iaf. Tack mamma för att du pushar mig, jag behöver det! Ska kolla i Handboken om det finns något jag kan äta som kan stilla mitt behov av allt annat som jag åt förut.

Skollunchen jag pratade om tidigare idag, grönsakstallriken... Kände mig illamående och kräkkänsla kom i halsen på mig förut när jag tänkte på vad jag ätit. Varför kan inte skolan ha lite bättre mat och lite bättre ut bud? Jag lever på keso och sallad i skolan, ni kan ju då tänka er vad tråkigt det är att äta då? Matakuten borde komma och göra god mat åt oss, det behövs!

Tränade igår och imorse då jag körde väldigt mycket mage. Igår 60 situps och idag 80 situps båda tillfällen med och utan vikter. Hade idrott efter lunch och jag kan ju säga att mina muskler var helt mjölkfyllda när vi bara hade uppvärmningen. Benen blev mjölkfyllda(mjölksyra för dom som inte förstår Annska) så det blev mest spring. Sedan hade vi något intressant, som var skit kul, men som sedan tog anda away. I slutet av lektionen kände jag hur ont jag hade i lungor, bröst och axlar. Detta är något jag brukade känna när jag var handbollsspelare och gav fullt ut, antar att jag gav till 110% ;)

Nu ska jag fixa lite med bilderna till bloggen, ska se vad jag kan pussla ihop. Sedan får vi hjälp med resten och det tackar vi gudarna för! Ska se på tv också, skriver ner Recepten sen som jag fick av mormor. ha det bra! =D

/ annapalaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0