Jobbigt!

Hej!

Sitter och fryser på rummet. Vart tog värmen vägen? 

Tycker det är väldigt jobbigt med projektet nu. Nu har det bara gått två veckor ungefär och jag förväntar mig inte resultat men det är det att det känns som att det inte kommer märkas något. När jag tänker på det så blir jag ledsen och projektet känns misslyckat från min sida i så fall. 

Känner mig inte positiv till det här just nu. Känns motigt och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill äta den goda maten som resten av familjen äter och jag tycker att det bara är väldigt omständigt för tillfället. Tråkigt! Och jobbigt för den delen. 

Allt räknande med poäng har fått mig att tänka att det är ett misslyckande om jag inte går ner i vikt. Men va fan? Det var ju inte det projektet gick ut på? Vi skulle se om det fungerar eller inte. Det är ju det som är grejen. Fine om det visar någon skillnad första december. Vad ska man göra liksom?

Men jag måste erkänna. Den mat jag får äta och lagar är riktigt god och jag klarar mig på det även om det för tillfället känns väldigt enformigt. Har blivit mycket kyckling på sista tiden. 

Ciao,
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0