Handbollsträning

Hej!

Kom hem från handbollsträningen. Den första på länge. Tycker jag kämpade på bra eftersom jag har varit sjuk ett tag och har ett knä som krånglar lite när det vill men jag kände faktiskt inte av något av dem under träningen.

Jag var väldigt spänd på inför träningen över hur kroppen skulle reagera nu när jag har gjort en rejäl omställning med maten. En sak som jag måste skriva ner som kändes negativ var att när jag sprang för fullt så fick jag kräkkänningar i magen. Det slutade så fort jag drog ner på tempot.

Jag påstår absolut inte att det bara är Viktväktarnas recept och upplägg av mat som är fel. Det kan ju vara något annat men jag har inte känt något liknande innan vad jag kan minnas och alla känslor ska ju skrivas upp. 

För övrigt så är det fredagsmys nu. Lite jobbigt när familjen sitter och smaskar i sig härliga ostbågar och coca cola. Själv ska jag göra grillad banan med mango sås. Visst låter det spännande?

Ciao,
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0