God morgon, god middag, god kväll!

Hello folket ute i stora vida världen!

Atm (at the moment) sitter jag hos min kompis Linnea och bloggar spettet. Idag har jag inte haft något hyss för mig, bara nyttiga saker har stått på listan. Dock var det en grej jag glömde men det blir lätt så när man har fiskar på facebook.

Imorse vaknade jag av att min mor ville bjuda på en god omelett, älska mammas omelett med ost, grönsaker, mer ost, ägg och annat gott i! Efter den stadiga frukosten skulle vi överraska min mormor som fyllt 70, grattis mormor! För övrigt är min mormor en trogen läsare, känns bra att ha det stödet, tack mormor! (:

Eftersom man överraskar och firar så finns de mycket på fikabordet man inte fick röra. Vaniljbullar, havreflarn osv. Då kom jag på att i GI Handboken fanns det ett recept på Kladdkaka. Det projektet ska jag genomgå med en chokladälskare minsann och jag tror jag vet vem denna chokladälskaren är... RONJA DAHLMAN! En tjej som säkert inte bangar, men man vet ju aldrig. Kan alltid fråga ;)

När vi kom hem förberedde jag mig inför träning och bilfärd mot S.A.T.S, men innan jag åkte så tog jag lite av sidfläsken mamma stekte och gjorde en liten sallad av det, MUMS! Kommer kort senare!

Väl vid S.A.T.S såg schemat ut såhär:

- 10 min joggande på rullbandet, svett giller vi!
- Skuldra 100 st med 20 kilo
- Insida lår 50 st 30 kilo
- Utsida lår 50 st 30 kilo
- Nedre ryggdelen/svanken 50 st 30 kilo
- Vänster sidan av magen (situps) 50 st
- Höger sidan av magen (situps) 50 st
- Vanliga situps 50 st


Sedan var det duschen, hemköp för inköp av choklad, en liten cola till lilla syster och chasewnötter med smak av sourcream och chili och tillsist en ramlösa blåbär. Det är för att unna mig själv! Unnar man sig inte så går man säkert under, jag tror jag skulle göra det iaf.

Väl hemma väntade en jätte god kycklingsallad som jag ska skriva in här på bloggen senare. Har även tagit foto så ni får se vad mumsigt det är. Men nu ska jag ut på hyss med Linnea, ha en bra kväll gott folk!

/ annapalaa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0