Fäll en tår?

tja!

Jani gott folk! Idag brast det nästintill ordentligt för mig. Igår var jag deprimerad och ville nästan gråta för jag inte fick äta vad jag ville. Det var hemskt! Idag som sagt hände det nästan igen!

I matsalskön så ser jag inget annat ätbart än sallad och keso som GImål, dagens rätt var Kyckling Wrap och vad kan då lilla jag äta i den? INGET FÖRUTOM KYCKLING! Och i våran matsal så är det många som hamstrar på det godaste i alla geggamojjor som dom gör. Så det fanns ju nästintill ingen kyckling heller. Där står jag och får tårar i ögonen för jag vill ha mat! Jag vill inte äta keso längre för det är så tråkigt! GE mig något nytt och fresht foodladies!


Väldans tur att jag har så förstående klasskompisar, annars skulle de nog inte gått vägen förut. Tack!


Jag blir väldigt handikappad när jag vet att jag inte får äta så mycket. Speciellt när skolmaten inte har något vettigt att bjuda på så får jag nästintill panik. Men som tur är börjar praktiken nästa vecka, då blir det matlådor som jag och min mor ska göra tillsammans!


2 goda nyheter!
Godhet nr 1
är att jag fick torkade parikoser av mamma idag vilket betyder gottismums för mig! Torkade aprikoser och bär har lågt GI när det gäller frukt & bär. Det var det första söta jag ätit sedan jag började. Det är något jag måste få unna mig om jag ska klara detta! 
Godhet nr 2 är att jag har gått från steget att få-hjälp-av-mamma-med-pengar till att ha hand om min egna ekonomi. Nu kan jag överföra hit och dit, har en egen dosa och grejer! Vuxenpoäng!


Nu väntar sängen, kanske skriver ett inlägg imorn. Ska nämligen sova borta så vi får se hur jag löser det hindret då jag itne kan äta allt som finns i ett vanligt kylskåp. Wish me luck! (=

/ annapalaa, the hungry and sensitive one!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna, lägg upp mat och tilltugg som du absolut inte får äta- Inte bara "Mindre kolhyderater!" utan sakerna du inte får äta bara:)

2009-10-09 @ 21:37:27
URL: http://eroticfusion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0