En ny Dag, nya tag och mera svett!

hej hallå i det blå! ;)

Nu är jag i farten igen! Idag gick måltiderna inte som tänkt. Försov mig vilket resulterade att jag fick ta cashewnötter till frukost, satt inte fel eftersom jag blev mätt. Inte så jäkla bra men det var iaf något som fanns att köpa som jag kunde äta och frukost är det viktigaste målet på dagen vilket jag märkte senare!

I skolan idag var det "Vad köket bjuder" på menyn. Tackar gudarna för att det ska bli överraskning... VAD KÖKET BJUDER SUCKS! Överraskning gott folk, det är pizza. För jag menar, vilken skola skulle servera pizza? Eller typ någon skit god mat som typ matTina har gjort? Ja, ni kanske förstår min poäng. Vad köket bjuder låter som veckans rester :S USCH!

Sallad ihop blandad med majs, typ oxjärpar med massa grejs i och potatis. Dagens soppa var gårdagens med korv och rotfrukter, inte så sugen! Så idag blev det två små tuggor av keso med vitlökspulver, några gurkbitar jag petade fram, någon enstaka tomat bit och ett glas mjölk. Det var inte mat kan jag lova!

Men det sjukaste av allt är att idag har jag varit pigg och glad. Trots att jag inte ätit så mycket mat. Efter maten blev det idrott, dock inte så ansträngande eftersom det var krångligt med fotobllsbasket. Ska ni veta vad det är får ni fråga efter det. ;)

Efter skolan trodde jag inte att jag skulle orka träna men banne mig, Anna klarar allt! Anna is the powerwoman atm! Med 140 situps och lite kondition + rygg och lår på det så känner jag mig så mycket bättre. Känner mig bättre som person och jag märker att magen är mer hård än som en geggamojja i hinken på dagis. Tackar gudarna för denna motivation!

Tror omställningen börjar lägga sig, därför kan jag köra mitt race nu medans MLi har sin handboll. Blev ruskigt sugen på handboll för någon dag sedan. Dock hade jag tankarna runt när jag ska bo i Göteborg och läsa. Känns ju snäppet bättre. För jag lär aldrig få ha det som jag vill när det gäller handboll. För någon helg sedan var det en kille som pråmt ville att jag skulle spela handboll. Han skulle träna kanterna bara för att jag ska börja. Det var helt sjukt med tanke på att han sa att jag var riktigt duktig, har dock inget vidare bra minne om jag var king på högerkanten. Men några kända och fina stunder minns man ju alltid!

Nu är klockan way to much! :O gå och lägg er säger jag! Det ska jag iaf göra nu, ska upp imorn och dola med grejer, vad gör man inte för vuxenpoäng?! Ge mig en tvättmaskin! ;) Dock är jag inte hemma nu utan jag är hos min systers kompis i stan och är barnvakt. Så lär ju få göra frukost imorn till lillongen, synd att man själv inte får äta mannagryns gröt. Jäkla Vete.......

Men ni får ha det gött så hörs vi nog imorn! =)

/ annapalaa, the one that found the motivation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0