My bad!

Hej!

Ber hundra tusen gånger om ursäkt för den dåliga uppdateringen från min sida. Har haft en del att göra de senaste dagarna och det här har hamnat vid sidan av! Ska inte ske igen, lovar!

De senaste dagarna så har jag haft ont i magen. Vet inte riktigt varför, men rådfrågade min mor och hon trodde att det var på grund av maten. Även om det har gått en månad.

Nu känner jag att jag får så mycket stöd i det här lilla projektet att jag skulle kunna fortsätta laga middagar med Viktväktar-recept bara för att det är enkelt, går snabbt när tiden inte räcker till och det är förbannat gott!

Var på bio här om dagen. Det var riktigt jobbigt att känna doften av alla popcorn, baconsnacks och godis i salongen medan jag satt med min lilla fruktsallad som jag köpte på Hemköp. Men något som jag har lagt märke till är att läsk lockar mig inte ett dugg längre! Jag luktar på t.ex. ett glas coca cola och det luktar så sött att det nästan blir jobbigt i näsan!

Ha det bra!

Ciao,
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0