Laughter fills the air

Hej!

Första advent idag om någon missat detta. En påminnelse bara. Tänkte bara kika in och skriva att jag efter detta inlägg ska byta om till en löparoutfit och sätta mig och spela tvspel med min bror...

Nä, inte direkt. Ut och springa ska jag. Tycker mest om att göra det när det är mörkt ute men det går ju ändå. Ett tips från mig till er är att gå snabbt/powerwalka en stund innan ni börjar löpa. Detta bara för att få upp pulsen och minimera risken att bli trött snabbare än om ni börjar springa med en gång.

Vet inte hur långt det blir men jag brukar gå efter klocka i stället. Det viktigaste är ju inte hur långt det är utan under hur lång tid man aktiverar sig!

Ciao,
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0