Hej dålig update!

Ja, precis som MLi skulle säga om mig nu skulle jag tro. Har nog fått lite bloggtorka i höststressen skulle jag tro. Det är inte kul för det påverkar både projektbloggen och min privata, men projektet annars går iaf bra. Vilken tur!

På grund av dålig respons så vet jag inte om recept är något att lägga in? Kanske ska göra det trots att inga tittar? SKICKA RUNT OSS TILL ALLA NI KÄNNER! Vi vill ha bra respons och kommentarer är inga fel, mail osv, ge oss allt ni har! :D

Nu är vi i skolan och många ser förändring, spännande? ;)
Precis haft prov om stress och så stressad som jag är så kan jag inget om det just nu. Blir garanterat omprovstid i aulan om någon vecka. Inte bästa starten på skolan!

Just nu är jag trött och ont i huuvudet, inte kul! Ska avsluta här nu så.. Kan ju berätta att nästa tisdag ska jag övernatta hos MLi. Vi ska dola med projketet, blir garanterat mycket skrivet då! =)

Vi hörs!

/ annapalaa, the stressade one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0