Fredag!

Hej!

Sitter hemma och fixar mat. Våfflor blir det. Kan aldrig tröttna på det tror jag!

Det känns konstigt att projektet snart är över. Har ju liksom kommit att trivas ganska bra med viktväktarna efter allt. Ska nog fortsätta med det igen någon gång. Absolut ska jag använda mig av recepten jag fått!

En annan sak är att jag har ätit medicin ett tag, kuren är som tur över, för mina cystor på äggstockarna. Detta har fått mig att gå upp i vikt. Alltså kommer inte bli lika stort resultat på invägningen den förste december. Bara så ni vet.

Annars är allt bra. Det är träning i kväll som jag ser fram emot. Under helgen så är det Hellton cup med pojklaget jag tränar. Eventuell bioutmaning igen då jag och Marie siktar på att gå på En julsaga.

Ciao,
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0