Drar sig mot slutet

Hej!

Det tio dagar kvar på det två månader långa projektet. Känns lite konstigt faktiskt. Jag har kommit att tycka det är rätt bekvämt med Viktväktarna och kommer nog fortsätta med den. Med vissa undantag då och då. Som jultiderna. Men frukta inte. Mli ska nämligen göra några härliga Viktväktar tårtor och bakelser som kommer pryda serveringsbordet när vi firar jul med hela tjocka släkten.

De tårtorna kommer jag lägga ut här. Igen så får jag tacka Gaby för kokböckerna med så otroligt mycket inspiration i. Antingen i kväll eller i morgon så kommer jag och käre pappa laga middag. Vi har kollat in en rätt som heter Biff Bourguignon som vi kan göra. I boken ser den riktigt god ut och är en sådan där rätt som hela familjen kan äta tillsammans.

I kväll så är det träning också. Och jisses vad jag har längtat. Det är nog något av det roligaste jag vetm handbollsträningen alltså. Nu så ska jag kliva in i duschen och göra mig i ordning då jag ska spendera denna studiedag med mormor då hon behöver skjuts in till stan och köpa julklappar till en av mina kusiner.

Ciao,
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0