Ändra Livsstil!

Tjenare! Palaa här!

Nu är jag vaken väldigt tidigt för att vara ledig en fredag! Detta för att förändra mig själv och saker med mig själv. Ska försöka stapla upp dominobrickorna i mitt liv och få dom stå på riktigt den här gången! Ska börja med mitt rum här hemma, hör & häpna! :O

Jag är nämligen väldigt känd för mitt stökiga rum. T.o.m hört något hot om att ringa Rent hus på TV4, troligen oseriöst, haha! Men mitt rum står först. Eller ja, skolan står först.. ALLTID! Har börjat pussla ihop novellen som skulle vara inne för ett år sedan och börjat fixa med kläder. Ska även ta kort på en hel klädkasse där jag ska sälja saker jag nästan aldrig användt!

Ialla fall börjar jag dagen med te. En vana som börjar ta plats i min vardag. Blir rätt mycket tedrickande nu för tiden. Kan bli dyrt för min moder som ger mig födan. Men te är nyttigt och det är något jag får dricka utan problem! Utan socker givetvis! Därför väljer jag ett sött te för att slippa sockerbiten.

Nu ska jag snart till storstaden och träna på S.A.T.S med Erica. Svetten ska rinna kan jag säga! Sedan får vi se om jag springer i skogen imorn. Ska nämligen slockna i stugan ikväll. (:

Nu ska jag styra upp mitt liv, vill ni veta hur jag gör detta så bara att kommentera eller skriva ett mail! [email protected] <- mailen!

Ha en super bra fredag gott folk!

/ annapalaa, the one that takes her ass of the chair! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0