Kalas

Hej!

Emelie här. Vi hade kalas för pappa idag. Han fyller 43 idag. Det blev smörgåstårta, bullar och lussekatter som vi varit duktiga att baka idag. Eller, jag har bakat. Och mamma har också hjälp till. Då var det julmusik för fulla muggar och stämningen var på topp.

Ja, projekttiden är över! Därför kunde jag idag unna mig det där lilla extra på kalaset när gästerna var här. Kändes ju hur bra som helst. Men till morgonen så väntar det ett spinningpass innan jag sätter mig i bilen och åker till skolan.

Invägningen och måtten kommer att ske i morgon. Jag var inte i skolan idag så vi kommer göra den i morgon i stället.

Som sagt så ska jag spinna på morgonen i morgon. Har sovmorgon i morgon så det är lika bra att ta vara på tiden! Och upp med tuppen ska jag ju ändå då jag ska se julkalender.

Nej, jag har inte växt ur det än. Saknar att vi inte har chokladkalender här hemma. Det är ju ändå tradition. Visst känner jag inte suget efter det men det är bara sådant man ska sysselsätta sig med varje morgon från förste december till julafton. Det är ju tradition!

Ciao,
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0