PROJEKTSTART!

Hej allihopa!

Ja, idag startar vi upp vårat projekt. Från och med idag och 2 månader framåt ska vi äta efter våra respektive dieter. Det kommer bli tufft, och det är inge skämt!

Kom hem för cirkus en halvtimme sedan för att byta om och äta en god GI frukost. Det blev en ostomelett med paprika, tomat och något nyttigt grönt i. SUPERGOTT! För er som gillar omeletter är det ett bra tips, ska höra mer med mamma om vad det var i den. MUMS!

Efter jag ätit så kände jag mig redan fängslad. Att inte kunna ta ett gott rostbröd, vad ska man göra eller rättare sagt ta sig till? Jag har fått hålla mig och försökt göra något hela tiden för att inte tänka på att jag vill ha de där rostbrödet som ligger på bänken här hemma. Tur att bussen går snart, då finns inte rostbrödet i närheten! HAHA!

Nu ska jag göra mig iordning inför skolan sen gå till bussen. Idag är det pannkakor i skolan, dock får inte jag äta något vad jag vet. Vi hörs senare! Kommer troligen presentationer och en snyggare design snart!

/ annapalaa (:

Kommentarer
Postat av: Robert.Ö

Vad är receptet på ostomeletten? :)

2009-10-03 @ 19:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0